Szczegółowych informacji udziela Biuro Zamówień Publicznych
pod nr. tel. 75 64 73 102,103

ul. Kochanowskiego 10, pok. 42-43 (III piętro)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Repozytorium plików dla postępowań od dn. 28.09.2016 r.

Wykaz archiwalnych postępowań o udzielenia zamówień publicznych (aktualny do dn. 27.09.2016 r.)

 

Informujemy, że w dniu 16 listopada 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: "Sporządzenie operatów szacunkowych w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb realizacji zadań z zakresu administracji rządowej" (nr postępowania: BZP.272.2.58.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=11&eid=492

Termin składania ofert - do godz. 14:00 w dniu 21 listopada 2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 15 listopada 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: "Produkcja filmu promującego Karkonosze" (nr postępowania: BZP.272.2.56.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=11&eid=491

Termin składania ofert - do godz. 12:00 w dniu 20.11.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 8 listopada 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Usunięcie 25 drzew z pasa drogowego dróg powiatowych Powiatu Jeleniogórskiego" (nr postępowania BZP.272.2.57.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=11&eid=489

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 16.11.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 6 listopada 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: " Wycięcie 15 drzew oraz wykonanie cięć sanitarnych 2 drzew na gruntach należących do Skarbu Państwa wraz z zakupem drewna pozyskanego z wycinki" (nr postępowania BZP.272.2.55.2017)" (nr postępowania: BZP.272.2.55.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=11&eid=488

Termin składania ofert - do godz. 12:00 w dniu 13.11.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 2 listopada 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: "Wykonanie ekspertyzy technicznej w zakresie zabezpieczeń przeciwpożarowych dla budynku ośrodka wczasowego JAGODA w Karpaczu" (nr postępowania: BZP.272.2.54.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=11&eid=487

Termin składania ofert - do godz. 9:00 w dniu 09.11.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 25 października 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: "Wykonanie operatu szacunkowego w zakresie ustalenia wartości nieruchomości położonej w Szklarskiej Porębie" (nr postępowania: BZP.272.2.52.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=10&eid=486

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 03.11.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 19 października  2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: "Przetworzenie do postaci elektronicznej dokumentów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego" (znak sprawy BZP.272.2.51.2017)

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=10&eid=483

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 26.10.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 12 października  2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Dostawa oznakowanego samochodu osobowego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej” (znak sprawy BZP.272.2.50.2017)

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=10&eid=480

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 20.10.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 5 października 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Wykonanie robót budowlanych w budynku administracyjno-biurowym w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10, polegających na remoncie i przebudowie części pomieszczeń, instalacji elektrycznych, sieci komputerowej oraz instalacji wodno-kanalizacyjnych wraz z dostosowaniem budynku do wymagań przepisów przeciwpożarowych" (nr postępowania: BZP.272.1.17.2017).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2017/17-1-17

W dniu 20 października 2017 r. na w/w stronie internetowej opublikowana została Informacja o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Informujemy, że w dniu 5 października  2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: Zimowe utrzymanie drogi publicznej na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 369 (Rozdroże Kowarskie) do granicy państwa PL – CR (Przełęcz Okraj / Pomezni Bouda)" (znak sprawy: BZP.272.2.47.2017).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017&mc=10&eid=478

Termin składania ofert - do godz. 13:00 w dniu 12.10.2017 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 2 października 2017 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze (BZP.272.2.48.2017)

UWAGA: W dniu 04.10.2017 r. Zamawiający dokonał zmian w opisie przedmiotu zamówienia poprzez zmodyfikowanie treści Zapytania ofertowego,
a także Formularza ofertowego oraz Projektu umowy. W związku z powyższym Wykonawcy winni korzystać z dokumentów oznaczonych dopiskiem: „PO ZMIANACH Z DNIA 04.10.2017r.”

termin składania ofert do godz. 12:00 w dniu 10.10.2017 r.  (termin nieaktualny!!!)

Termin składania ofert: do godz. 12:00 w dniu 13 października 2017 r.

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.