Szczegółowych informacji udziela Biuro Zamówień Publicznych
pod nr. tel. 75 64 73 102,103

ul. Kochanowskiego 10, pok. 42-43 (III piętro)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Repozytorium plików dla postępowań od dn. 28.09.2016 r.

Wykaz archiwalnych postępowań o udzielenia zamówień publicznych (aktualny do dn. 27.09.2016 r.)

 

Informujemy, że w dniu 27 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Zakup i dostawa 10 konferencyjnych aparatów telefonicznych na potrzeby Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego (nr postępowania: BZP.272.2.17.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=553

Termin składania ofert - do godz. 11:00 w dniu 4 lipca 2018 r. 

 

Informujemy, że w dniu 18 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Wykonanie operatu szacunkowego w celu określenia wartości nieruchomości położonej w Karpaczu” (nr postępowania: BZP.272.2.31.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=552

Termin składania ofert - do godz. 14:00 w dniu 22 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 13 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Wykonanie operatu szacunkowego w zakresie ustalenia wartości nieruchomości położonej w miejscowości Łomnica” (nr postępowania: BZP.272.2.30.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=551

Termin składania ofert - do godz. 15:00 w dniu 20 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 12 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Zakup i dostawa 10 radiotelefonów na potrzeby Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego i szkolenia specjalistycznego” (nr postępowania: BZP.272.2.16.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=550

Termin składania ofert - do godz. 10:00 w dniu 20 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 7 czerwca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2735D Radomierz-Kowary w odcinku od km 12+680 do 16+822 Strużnica-Gruszków” (nr postępowania: BZP.272.2.29.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=6&eid=548

Termin składania ofert - do godz. 14:00 w dniu 15 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 28 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Wykaszanie poboczy dróg na terenie Powiatu Jeleniogórskiego w 2018 roku (nr postępowania: BZP.272.2.27.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=546

Termin składania ofert do godz. 12:00 w dniu 4 czerwca 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: „Kompleksowa obsługa kotłowni gazowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze” (nr postępowania: BZP.272.2.26.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=545

Termin składania ofert do godz. 10:00 w dniu 8 czerwca  2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 17 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Realizacja talonów na zakup artykułów biurowych i szkolnych (nr postępowania: BZP.272.2.25.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=544

Termin składania ofert do godz. 14:00 w dniu 23 maja 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 2 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2742D Mysłakowice – Miłków w km 0+000 do 4+023 [Intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]” (nr postępowania: BZP.272.2.22.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=541

Termin składania ofert do godz. 09:00 w dniu 11 maja 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu

Informujemy, że w dniu 30 kwietnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej gminy Stara Kamienica” (nr postępowania: BZP.272.2.13.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=4&eid=540

Termin składania ofert do godz. 10:00 w dniu 9 maja 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu. 

Informujemy, że w dniu 25 kwietnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Zabezpieczenie organizacji dwudniowego szkolenia z wyżywieniem i zakwaterowaniem" (znak sprawy: BZP.272.2.20.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=4&eid=539

Termin składania ofert - do godz. 9:00 w dniu 02.05.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.