STAROSTWO POWIATOWE
58-500 Jelenia Góra, ul. Kochanowskiego 10
Centrala: tel. +48 75 647 31 00, faks +48 75 752 64 19
Sekretariat Starosty: +48 75 64 73 110
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Starosta, Wicestarosta lub Etatowy Członek Zarządu Powiatu przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek, w godzinach od 14.00 do 16.30. Dyrektorzy wydziałów przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 - 14.30
Zarząd Powiatu
Starosta Krzysztof Wiśniewski
Wicestarosta Jarosław Kotliński
Członek Zarządu Artur Smolarek
Sekretariat Starosty:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 75 64 73 110
Ewa Lijewska-Małachowska - Sekretarz Powiatu
tel. 75 64 73 130
Grażyna Bojęć - Skarbnik Powiatu
tel. 75 64 73 113
Komórki organizacyjne Starostwa
Budynek przy ul. Kochanowskiego 10
58-500 Jelenia Góra
Wydział Organizacyjny Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Ewa Gralik – Żmudzińska – Dyrektor Wydziału Organizacyjnego Violetta Wieszkowska - stanowisko ds. archiwizacji Monika Urbanowicz - stanowisko ds. obsługi posiedzeń Zarządu Powiatu, Małgorzata Mroczkowska - stanowisko ds. organizacji i nadzoru nad realizacją uchwał organów Powiatu i obsługi Biura Rzeczy Znalezionych, Marzena Chabros – stanowisko ds. organizacji pozarządowych oraz petycji, skarg i wniosków; obsługa PROFILU ZAUFANEGO Marta Strzelczyk – z-ca dyrektora, stanowisko ds. pracowniczych Karolina Eszrych – stanowisko ds. obsługi Zarządu Powiatu Dagmara Mazur - radca prawny Ewa Cymara - radca prawny |
75 64 73 130 75 64 73 130
75 64 73 135 75 64 73 110 75 64 73 136 75 64 73 138 |
Wydział Finansowo-Budżetowy ul. Kochanowskiego 10 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Maria Wołodźko - Dyrektor, Główny Księgowy Małgorzata Jarosz - Nowosielska – za-ca Głównego Księgowego, księgowość i VAT Agnieszka Witkowska – stanowisko ds. księgowości budżetu Powiatu Mariola Roszak – stanowisko ds. wynagrodzeń pracowniczych Barbara Recka – stanowisko ds. obsługi finansowo -księgowej Aleksandra Jasińska – stanowisko ds. dochodów Skarbu Państwa, windykacji należności budżetu w postępowaniu administracyjnym Halina Magiera - sekretariat Magdalena Gruszka – stanowisko ds. ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów budżetu Państwa Urszula Pedrycz – stanowisko ds. budżetu Powiatu Lidia Saganowska – stanowisko ds. obsługi kasowej Krystyna Sos – stanowisko ds. kontroli finansowej |
75 64 73 112
75 64 73 141 75 64 73 142
75 64 73 140
75 64 73 145 75 64 73 146 75 64 73 143 |
Wydział Zarządzania Kryzysowego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. fax 75 752 64 19 |
Dyrektor Katarzyna Sara-Bereźnicka- stanowisko ds. zarządzania kryzysowego Tomasz Kozłowski - stanowisko ds. zarządzania kryzysowego Jadwiga Osińska – stanowisko ds. obsługi projektu unijnego i współpracy ze służbami, inspekcjami i strażami Całodobowy dyżur |
75 64 73 105
75 64 73 104 75 64 73 108 |
Wydział Komunikacji ul. Kochanowskiego 10 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. fax 75 64 73 212 |
Aneta Sempiak - Dyrektor Wydziału Elżbieta Pyda - sekretariat Malwina Palczyńska - stanowisko ds. usuwania pojazdów Tadeusz Różanek - stanowisko ds. zarządzania ruchem na drogach Emil Fuzowski -stanowisko ds. rejestracji i ewidencji pojazdów Paulina Bieda-Rydz stanowisko ds. rejestracji i ewidencji pojazdów Małgorzata Regner - stanowisko ds. rejestracji i ewidencji pojazdów Emilia Piwińska - stanowisko ds. rejestracji i ewidencji pojazdów Jakub Bloch - Referat Rejestracji i Ewidencji Pojazdów Aleksandra Hadacz – Budzikowska -Kierownik Referatu Praw Jazdy Joanna Żmudzińska – stanowisko ds. praw jazdy Anna Ciopińska – stanowisko ds. praw jazdy |
75 64 73 201 75 64 73 202 75 64 73 211 75 64 73 210 75 64 73 213 75 64 73 203 75 64 73 204 75 64 73 205 75 64 73 206 75 64 73 209 75 64 73 208 75 64 73 209 |
Wydział Rozwoju i Obsługi Technicznej ul. Kochanowskiego 10 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kancelaria ogólna Starostwa |
- Dyrektor Włodzimierz Słodkiewicz - Zastępca Dyrektora Monika Kardyś – stanowisko ds. rozwoju Ewa Jankowska – stanowisko ds. zaopatrzenia Ewa Marfiana- stanowisko ds. obsługi finansowej i spraw socjalnych Katarzyna Wierzbicka, Anna Zasiadła - Punkt Kancelaryjny Sylwia Koszuta - Punkt Kancelaryjny (ul. Podchorążych) |
75 64 73 121 75 64 73 122 75 64 73 124 75 64 73 120
75 64 73 125 75 64 73 126 |
Wydział Dróg Powiatowych Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Jacek Jakubczak - Dyrektor Edyta Klukiewicz – stanowisko ds. drogownictwa i administracyjnych Andrzej Bąk – stanowisko ds. drogownictwa Marian Dudzik – stanowisko ds. drogownictwa Andrzej Strzelczyk – stanowisko ds. dróg i obiektów inżynierskich Edward Bojęc |
75 64 73 291 75 64 73 290 75 64 73 289 75 64 73 289 75 64 73 289 75 64 73 289 |
Biuro Rady Powiatu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Bartosz Polaczek - Dyrektor Marcjanna Ruszkowska – stanowisko ds. obsługi Biura Rady Powiatu |
75 64 73 231
|
Biuro Zamówień Publicznych
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. fax 75 752 64 19 |
Urszula Kasica - Dyrektor Małgorzata Maras – stanowisko ds. zamówień publicznych, Krzysztof Woźniak - stanowisko ds. zamówień publicznych, |
75 64 73 103 75 64 73 103 75 64 73 102 |
Biuro Informatyki ul. Kochanowskiego 10 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Damian Kubiak - Dyrektor Marcin Pluta Leszek Malinowski – Inspektor Ochrony Danych Osobowych |
75 64 73 241 75 64 73 240 75 64 73 117 |
Budynek przy ul. Podchorążych 15
58-500 Jelenia Góra
Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej ul. Podchorążych 15 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Monika Zora-Jaworska - Dyrektor Agnieszka Buzun – stanowisko ds. obsługi Wydziału, prowadzenia BIP i arciwizacja Natalia Kuriata - stanowisko ds. obsługi Wydziału, prowadzenia rejestrów Jan Rozenek – sprawy z rejonu gmin: Kowary, Stara Kamienica Justyna Brzezińska – sprawy z rejonu gmin: Podgórzyn, Janowice Wielkie Karina Czarny - sprawy z rejony gminy: Szklarska Poręba, zaświadczenia o samodzielności lokali Jolanta Celencewicz – sprawy z rejomu gmin: Jeżów Sudecki, Mysłakowice Katarzyna Słowińska – sprawy z rejonu gmin: Karpacz, Piechowice |
75 64 73 271
75 64 73 272
75 64 73 276 |
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa ul. Podchorążych 15 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. fax. 75 64 73 213 |
Grażyna Materak - Dyrektor Sekretariat Natalia Studniarek - odpady, powietrze Anna Bieńko – leśnictwo, rolnictwo i łowiectwo Dawid Kisielewicz - stanowisko ds. przyrody Justyna Pacuła - Geolog Powiatowy |
75 64 73 216 75 64 73 214 75 64 73 215 75 64 73 218 75 64 73 217 75 64 73 219 |
Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. fax 75 64 73 221 |
Aleksandra Mucharska – Dyrektor - Geodeta Powiatowy Magdalena Kuźniar - Zastępca Dyrektora Sekretariat Monika Klimek- Rozmus – stanowisko ds. przekształceń własnościowych i użytkowania wieczystego Izabela Dzikowska – stanowisko ds. geodezji, kartografii oraz ochrony gruntów rolnych Małgorzata Patryjas – stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami Bartosz Masłowiec – stanowisko ds. administrowania nieruchomościami Małgorzata Makowska – stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa |
75 64 73 227 75 64 73 226 75 64 73 228
75 64 73 224
|
Wydział Oświaty i Zdrowia Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Sylwester Urbański - Dyrektor Katarzyna Pyziak- stanowisko ds. kancelaryjnych i kierowania do kształcenia specjalnego Danuta Eszrych – stanowisko ds. nadzoru, kontroli i organizacji oświaty oraz spraw kadrowych Dorota Wyrwa- stanowisko ds. ekonomicznych i planowania, nadzoru, kontroli oraz organizacji szkolnictwa ponadgimnazjalnego Sylwia Sikora – stanowisko ds. ekonomicznych i planowania |
75 64 73 303
75 64 73 308 |
Wydział Promocji, Kultury i Sportu ul. Podchorążych 15 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Wiesław Dzierzba - Dyrektor Sekretariat Anna Wróbel – stanowisko ds. organizacyjnych i kultury Jarosław Hajndrych – stanowisko ds. promocji i współpracy zagranicznej Krzysztof Serdyński – stanowisko ds. turystyki i sportu |
75 64 73 149 75 64 73 250 75 64 73 147
75 64 73 250 |
Biuro Powiatowego Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Michał Słomski - Powiatowy Rzecznik Konsumentów |
75 64 73 111 |
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Krzysztof Preisner - Dyrektor Sekretariat Główny Księgowy |
75 64 73 266 75 64 73 251 75 64 73 253 |
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego ul. Wiejska 29 |
Jacek Radwan - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Główny Księgowy |
75 64 73 236 |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Podchorążych 15 |
Ewelina Wójcik - Dyrektor Sekretariat |
75 64 73 279
75 64 73 227 |
Powiatowy Urząd Pracy ul. Podchorążych 15 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. http://www.urzadpracy.jgora.pl/ fax 75 64 73 163 |
Urszula Filipczuk - Dyrektor Główna księgowa Centrala |
75 64 73 191 75 64 73 195 75 64 73 160-162 |